Belangrijke informatie over het coronavirus en Beamerexpert

{sidebar-left}

Klantenservice

Bestellen
Betalen
Bezorgen
Retourneren
Garantie
Over ons
Veiligheid en privacy
Uw mening telt
Contact

Zelf doen

Mijn account
Klacht melden
Wil je niets missen?
Wil je ons volgen?
{/sidebar-left}{sidebar-right}

Belangrijke informatie over het Coronavirus en Beamerexpert

Op deze pagina informeren wij u over de gevolgen van het Coronavirus en de lockdowns.

Bezorging van uw pakket kan langer duren.

Vanwege de nieuwe richtlijnen is het nog steeds erg druk bij de bezorgers van Postnl, DHL en UPS. Hierdoor kan het zijn dat uw bestelling niet binnen een dag wordt afgeleverd. Indien uw bestelling op voorraad is wordt deze dezelfde dag nog aan u verzonden en ontvangt u van ons een track and trace code. Houdt deze code in de gaten, zodat u kunt zien wanneer uw bestelling daadwerkelijk bezorgd wordt. De bezorgdatum en tijd wordt zichtbaar zodra de bezorgdienst het pakket heeft verwerkt. Hopelijk heeft u begrip voor de ontstane situatie.

Veel gestelde vragen

Wij hebben de meest voorkomende vragen voor u uitgewerkt.

Kan ik een bezoek brengen aan de showroom?

Onze showroom is weer geopend. U kunt dus gewoon weer langskomen onze showroom. Maakt u alstublieft wel eerst een afspraak, dan kunnen wij ervoor zorgen dat er iemand klaarstaat die uitgebreid de tijd voor u heeft. En zo kunnen wij zorgen dat het juiste product en de ruimte daarvoor klaarstaat. Ook kunnen wij zo voorkomen dat het te druk is in de showroom. U kunt een afspraak of een videogesprek inplannen met een van onze experts. Dit kan via 023-5517909 of vul het contactformulier in.

Op Beamerexpert.nl staat alles klaar voor deze bijzondere tijd. U vindt er niet alleen mooie cadeaus, maar ook alles voor het kijken van een mooie film of voor het spelen van een spannende game. Ook hebben wij voldoende webcams, camera's en videoconferencing oplossingen op voorraad, zodat u ook op afstand met familie, vrienden en collega's kunt zijn. 

Waarom passen jullie de levertijd van het assortiment aan?

Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen is in deze moeilijke omstandigheden belangrijk voor het maatschappelijk verkeer. Vanwege het thuiswerken en thuisblijven wordt er veel online besteld, hierdoor is het op dit moment drukker dan normaal en lopen zendingen vertragingen op. Onze levertijd loopt hierdoor op van 1 dag naar 1-2 dagen. We hopen hiervoor op uw begrip.

Hoe gaat de bezorging nu in zijn werk?

We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen samen met onze bezorgpartners hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. De bezorgers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. De bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.

Wordt er bezorgd als ik in quarantaine zit?

Ja, de bezorgers houden afstand bij afleveren of zetten bestellingen bij je voordeur om fysiek contact te vermijden.

Wat doen jullie voor de bescherming van jullie medewerkers tegen het coronavirus?

Uw gezondheid en die van onze medewerkers is het allerbelangrijkst. Wij houden ons daarom aan de adviezen en richtlijnen van het RIVM en de regering. De bezorgers houden afstand bij afleveren of zetten bestellingen bij je voordeur om fysiek contact te vermijden. Bekijk de video van Postnl om te zien hoe het contactloos bezorgen werkt.

Kan ik producten komen bekijken?

Ja. Op dit moment is onze showroom geopend. Ook installaties worden uitgevoerd. Heeft u haast met een installatie? Bel ons even voor de mogelijkheden op +31(0)23-5517909.

Kan het virus via het pakket worden overgedragen?

Volgens het RIVM is de kans klein dat u ziek wordt als u spullen of oppervlakken aanraakt of vastpakt, zoals post of pakketten. Ze geven aan dat de kans nog kleiner wordt als u regelmatig de handen wast en voorkomt dat u na het aanraken met de handen in het gezicht komt. Zie ook de informatie op de website van het RIVM. Wij blijven de situatie op de voet volgen en nemen maatregelen als dat noodzakelijk is.

Hoe komt het dat sommige producten opeens zo duur zijn?

Omdat er naar sommige producten ineens veel meer vraag is, kan het zijn dat sommige producten in prijs zijn gestegen. Daarnaast is er sprake van hogere grondstofprijzen, een tekort aan chips, een tekort aan personeel, is er oorlog in Oekraïne, zijn er hoge gasprijzen en is er enorme schaarste in de markt aan producten. We letten daar actief op en proberen ervoor te zorgen dat er geen extreme prijsstijgingen zijn. 

Kan ik pakketten ophalen en retourneren bij Beamerexpert?

Ja, u kunt uw zendingen ophalen en retourneren bij ons op kantoor. Onze collega’s werken wel op 1,5 meter afstand, zodat er zo min mogelijk of geen fysiek contact is. Informeer altijd even naar de voorraadstatus van het door u gewenste product via +31(0)23-5517909.

Waar vind ik artikelen die mij extra kunnen helpen in deze periode?

We zien op dit moment dat er veel vraag is naar producten voor thuiswerken, zoals camera’s en microfoons. Maar ook voor vermaak in huis, zoals home cinema beamers. Wij hebben deze producten groot ingekocht bij verschillende leveranciers. Wanneer het product uitverkocht is, dan kunt u deze reserveren. Wij zorgen ervoor dat u het product geleverd krijgt nadat deze bij ons binnen is gekomen. Hierbij geldt; Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. We updaten alles constant om de meest relevante producten aan te kunnen blijven bieden.

Productpagina voor Covid 19 | Logitech camera’s en webcams | Thuiswerken | Home cinema beamers

Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.


Terug naar de Klantenservice



{sidebar-left}{/sidebar-left}{sidebar-right}

Kunnen wij u ergens mee helpen? 
 

Onze klantenservice staat van 8:30 - 18:00 uur voor u klaar! 

 Bel +31(0)23-5517909    Stuur ons een e-mail    Chat met de expert
 
{/sidebar-right} 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x