{sidebar-left}
Klantenservice
Bestellen
Betalen
Bezorgen & afhalen
Retourneren
Garantie
Over Beamerexpert
Veiligheid en privacy
Uw mening telt
Contact
{/sidebar-left}{sidebar-right}
Garantie beamer
Garantie op beamers
Wanneer uw bestelde beamer of een product niet in orde is, dan is dat natuurlijk heel vervelend. Wij gaan u direct helpen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Op onze beamers hanteren wij de fabrieksgarantie. De garantie verschilt hierdoor per merk. Vaak heeft u een garantie op de beamer, welke bijvoorbeeld 2 jaar bedraagt. Ook krijgt u garantie op de beamerlamp, de lampgarantie bedraagt vaak 1 jaar. Het kan ook zijn dat de lampgarantie 1 jaar en 500 branduren is, hetgene wat het eerste bereikt is, moet dan aangehouden worden. De fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie waar u als consument recht op heeft.
Bij onze producten wordt vaak de garantieperiode genoemd. Twijfelt u toch over de garantieperiode of neem contact met ons op.
Artikelklacht melden
Indien er iets niet klopt met de beamer die u heeft ontvangen of de beamer functioneert niet, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen.
Wettelijke garantie
Ondanks de hoge kwaliteit van de beamers die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. In de meeste gevallen sturen wij u direct een nieuwe beamer of een nieuw product op.
Wanneer een beamer defect is bij ontvangst, neemt u dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen u dan gelijk verder helpen.
Wanneer een artikel kapot gaat terwijl u dit al langer dan veertien kalenderdagen in uw bezit heeft dan gelden de fabrieksgaranties. U kunt dan uw beamer ongeveer een maand kwijt zijn voor reparatie. Beamerexpert garandeert uw wettelijke rechten op een product conform de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. Dit doen wij, afhankelijk van uw artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling. De fabrieksgaranties en eventuele extra garanties doen niets af aan de wettelijke garantie.
Oneigenlijk gebruik
Als het defect val-, stoot- of waterschade betreft, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het defect buiten het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. U ontvangt dan een vrijblijvende prijsopgave voor de kosten van herstel. U kunt daarna aangeven of u akkoord gaat met reparatie tegen het aangegeven bedrag of dat u afziet van verdere afhandeling.
Garantieprocedure
Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact met ons op.
Meer over garantie:
Garantie beamer
Garantieprocedure
Garantievoorwaarden
Reparatie beamer
Onderhoud beamer
Terug naar de Klantenservice
{sidebar-left}{/sidebar-left}{sidebar-right}
Kunnen wij u ergens mee helpen?
Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar!
Bel +31(0)23-5517909
Stuur ons een e-mail
Chat met de expert