Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
Professionele klantenservice
Originele kwaliteitsproducten
Laagste prijsgarantie
Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
Hulp nodig? Bel 023-5517909 of vul het contactformulier in
Keurmerk
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0

    EB-810E 4KE Laser projector + 120" ALR screen ELPSC36 + Wall mount ELPMB75De beste aanbieding op de markt: Epson EB-810E 4K laser projector + 120" ALR scherm + muurbeugel.Bekijk de bundelaanbieding.

    Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
    Professionele klantenservice
    Originele kwaliteitsproducten
    Laagste prijsgarantie

    EB-810E 4KE Laser projector + 120" ALR screen ELPSC36 + Wall mount ELPMB75De beste aanbieding op de markt: Epson EB-810E 4K laser projector + 120" ALR scherm + muurbeugel.Bekijk de bundelaanbieding.

    Filters

    Custom price filter title

    Tot

    Merken

    • Toon meer
    • Toon minder

    Afstelling

    Aansluitingen

    • Toon meer
    • Toon minder

    Lichtsterkte

    Resolutie

    • Toon meer
    • Toon minder

    Ruimte

    • Toon meer
    • Toon minder

    Gebruik

    • Toon meer
    • Toon minder

    Samenwerken met uw collega's waar u ook werkt.

    Ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team?
    Filter
    314 producten
    Logitech Logitech Rally Plus
    Logitech Rally Plus

    Premium Ultra-HD conferentie camera systeem met 2 speakers en 2 microfoons.

    1.935,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Logitech Logitech MeetUp
    Logitech MeetUp

    Alles-in-een 4K conferentiecamera voor kleine vergaderruimtes.

    699,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Logitech Logitech Rally Bar Huddle
    Logitech Rally Bar Huddle

    Alles-in-één videobar voor teamruimtes en kleine ruimtes met AI-video-intelligentie

    1.559,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    • Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
    • Professionele klantenservice
    • Originele kwaliteitsproducten
    Yealink Yealink Meetingbar A20-020
    Yealink Meetingbar A20-020

    Yealink Meetingbar A20-020: De ultieme oplossing voor heldere audio- en videoconferenties

    1.549,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Logitech Logitech room solutions teams small
    Logitech room solutions teams small

    Touchcontroller en Meetup voor het starten en beheren van Teams vergaderingen

    3.279,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Logitech Logitech Rally Bar Zwart
    Logitech Rally Bar Zwart

    All-in-one videoconferentie voor middelgrote ruimtes.

    2.579,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Logitech Logitech Tap Scheduler grafiet
    Logitech Tap Scheduler grafiet

    Grafiet planningspaneel voor vergaderruimtes. Zoom en Microsoft Teams gecertificeerd.

    644,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Philips Philips Fidelio Draadloze luidspreker
    Philips Fidelio Draadloze luidspreker

    Krachtig geluid. Draadloze vrijheid, Stijlvol. De ultieme luisterervaring.

    274,00 Incl. 21% BTW
    Tijdelijk uitverkocht
    Bekijken
    Logitech Logitech Rally Mic Pod
    Logitech Rally Mic Pod

    Zwarte microfoon voor de Logitech Rally Bar, Rally Bar Mini, Rally en Rally Plus.

    359,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Logitech Logitech Rally Bar Mini zwart
    Logitech Rally Bar Mini zwart

    Zwarte all-in-one videoconferentie oplossing met camera en audio voor kleine ruimtes.

    2.999,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Barco Barco Clickshare bar Core
    Barco Clickshare bar Core

    Alles-in-één videobar voor moeiteloze hybride vergaderingen met 1 ClickShare button.

    2.729,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Yealink Yealink UVC34
    Yealink UVC34

    All-in-one USB videoconferencing bar voor kleinere ruimtes op kantoor en thuis.

    599,00399,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen

    Digitaal samenwerken

    Online samenwerken is in de huidige digitale wereld niet meer weg te denken. Digitaal kent ook veel voordelen, zoals de flexibiliteit om te werken waar en wanneer je maar wilt. Wordt er in jouw bedrijf ook veel digitaal samengewerkt of ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team? Dan zit je bij Beamerexpert goed! Op deze pagina vind je alle benodigdheden om van digitaal samenwerken een succes te maken.

    Wat zijn de voordelen van digitaal samenwerken?

    Thuiswerken wordt steeds populairder en in sommige gevallen is het zelfs noodzakelijk. Dat is ook geen vreemde ontwikkeling. Thuiswerken kent immers ook veel voordelen:

    Kosten en tijd besparen (voor zowel de werknemer als werkgever)

    Er zijn geen reiskosten meer en je hebt geen last van lange reistijden. Bovendien is er minder kantoorruimte nodig.

    Effectiever werken

    Onderzoek toont aan dat veel werknemers productiever zijn wanneer ze flexibel kunnen werken. Het blijkt zelfs dat we doorgaans 13% effectiever zijn bij thuiswerken.

    Minder ziekmeldingen

    Soms voelen mensen zich niet helemaal fit, maar nog niet beroerd genoeg om zich ziek te melden. Denk hierbij aan een verkoudheid of blessure. Werknemers die thuis mogen werken melden zich minder vaak ziek, omdat ze thuis op hun gemak verder kunnen werken in dit soort situaties.

    Motivatie werknemers 

    Wanneer bedrijven thuiswerken toestaan, dan kunnen medewerkers zelf bepalen hoe laat ze beginnen. Ze nemen pauze wanneer ze hier behoefte aan hebben en worden minder vaak gestoord door collega’s. Hierdoor wordt de concentratie uiteindelijk verhoogd en halen medewerkers meer voldoening uit het werk.

    Wat heb ik nodig om digitaal te samenwerken?

    Wanneer iemand vaker thuis werkt dan op kantoor, dan kan het dagelijks contact met collega’s daaronder lijden. Om dit te voorkomen moet de werkplek thuis voorzien zijn van een goed bureau, stoel, monitor en een snelle internetverbinding. Daarnaast zijn er nog een aantal randapparaten die thuiswerken voor zowel de thuiswerker als het team thuis aanzienlijk beter maken. Om de ideale thuiswerk set-up te creëren en zo even efficiënt te werken als op kantoor, zijn de juiste tools dus essentieel.

    Met onze producten voor samenwerken kan je moeiteloos professioneel communiceren met jouw collega's en klanten via webcam, videobellen of met complete vergadersets. Bekijk de verschillende benodigdheden hieronder!

    Webcams

    Als je veel digitaal vergadert met jouw team of met een klant, dan is het aan te raden om een webcam aan te schaffen. Externe webcams geven scherper en beter beeld dan ingebouwde varianten. Hierdoor zie en begrijp je elkaar beter.

    > Bekijk hier onze webcams die speciaal geschikt zijn voor digitaal samenwerken

    Headsets

    Een headset is aan te raden als je gedurende de dag veel belt en online vergadert. Daarnaast is een headset ook ideaal wanneer je thuiswerkt. Met een headset houd je namelijk jouw handen vrij tijdens het bellen. Hierdoor kunt u onder andere gemakkelijk aantekeningen maken. Daarnaast zijn headsets tegenwoordig meestal uitgerust met noise cancelling waardoor geluiden van buitenaf gedempt worden.

    > Bekijk hier onze headsets

    Zakelijke chat software

    Wanneer jij en jouw collega’s geregeld thuiswerken, dan is regelmatig contact van essentieel belang. Wij raden je aan om hiervoor gebruik te maken van een zakelijke chat software, zoals Google Hangouts of Slack. Met deze apps kan je digitaal communiceren, maar bijvoorbeeld ook bestanden zoals presentaties met elkaar delen.

    Complete sets voor digitaal samenwerken

    Kies je het liefst voor een totaaloplossing voor digitaal samenwerken? Dan raden wij je aan om een complete set te kopen. In deze set vind je alles wat je nodig hebt voor digitaal samenwerken én thuiswerken. Deze complete set is niet alleen praktisch. Het is tevens voordeliger om de complete set aan te schaffen dan wanneer je alles los koopt.

    > Bekijk hier de complete sets voor digitaal samenwerken

    Digitaal samenwerken? Bestel jouw benodigdheden bij Beamerexpert!

    Wilt je met jouw team digitaal samenwerken? Je koopt alle benodigdheden hiervoor eenvoudig en snel bij Beamerexpert! Als je bij ons een bestelling plaatst, dan reken je altijd af in een beveiligde betaalomgeving. Ook ontvang je een track-and-trace code zodat je precies weet wanneer jouw bestelling wordt bezorgd. 

    Ontvang je graag advies over jouw aankoop? Neem dan gerust contact met ons op of kom langs in onze showroom te Haarlem. Je kunt ons telefonisch bereiken op 023 511 7909. Elke werkdag van 08:30 tot 18:00 kan je ons een belletje geven.

    Vergelijk dit product 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking