Belangrijke informatie over levertijden tijdens de feestdagen
De feestelijke maand december is in volle gang en wij zien het aantal dagelijkse bestellingen in rap tempo toenemen. Ook onze vervoerspartners bezorgen meer en meer pakketten tijdens Sinterklaas en Kerst en zij hebben het erg druk. Houd er alsjeblieft rekening mee dat er een kleine vertraging in de levertijd kan ontstaan en houd de track and code goed in de gaten.
Houd rekening met extra levertijd
We blijven ons als team met veel energie voor onze gewaardeerde klanten inzetten, maar willen je graag nogmaals benadrukken dat we als gevolg van de forse piekdruktes in onze magazijnen en bij onze externe vervoerspartners, de komende periode niet altijd onze gebruikelijke levertijden kunnen garanderen. We stellen vanzelfsprekend alles in het werk om de bestellingen zo spoedig mogelijk te verwerken en te bezorgen.
Bereid je goed voor en bestel op tijd
Om eventuele teleurstellingen te voorkomen, willen we je aanmoedigen om jouw bestellingen tijdig te plaatsen. Op deze manier kunnen we samenwerken om ervoor te zorgen dat jij de gewenste producten tijdig ontvangt. We verzekeren je dat we er samen met onze partners alles aan doen om eventuele vertragingen tot een minimum te beperken.
Heb je nog vragen? We helpen je graag verder!
Wij zijn tijdens werkdagen bereikbaar om je verder te helpen en om je te informeren over jouw bestelling. Je kunt ons bellen op 023-5517909, een live chat sessie beginnen via onze website (rechts onder elke pagina) of uiteraard een e-mail sturen (Ook hier kan de responstijd wat langer zijn).