Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
Professionele klantenservice
Originele kwaliteitsproducten
Laagste prijsgarantie
Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
Hulp nodig? Bel ons of vul het contactformulier in
Keurmerk
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0

    Met onze EK deals kijk je alle voetbalwedstrijden haarscherpMet onze EK deals kijk je alle voetbalwedstrijden haarscherp. Scoor vandaag nog jouw beamer!Bekijk de deals en de flyer

    Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
    Professionele klantenservice
    Originele kwaliteitsproducten
    Laagste prijsgarantie

    Met onze EK deals kijk je alle voetbalwedstrijden haarscherpMet onze EK deals kijk je alle voetbalwedstrijden haarscherp. Scoor vandaag nog jouw beamer!Bekijk de deals en de flyer

    Betaling mislukt

     

    iDeal betaling mislukt

    Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kan je direct een nieuwe bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een dag nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice, wij helpen je graag verder. Neem alsjeblieft in acht dat de levertijd langer kan zijn.

    Vooruitbetaling gedaan, maar nog geen bevestiging ontvangen?

    Nadat wij jouw betaling hebben ontvangen (dit kan 1-4 dagen duren) versturen wij de goederen. Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een verzendbevestiging. Houd ook hier rekening met een langere levertijd. Er is immers een verwerkingstijd van jouw betaling naar onze bank.

    Heb je een vooruitbetaling gedaan en is het geld van jouw rekening afgeschreven, maar heb je na een dag nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice, wij helpen je graag verder met je bestelling.

    Creditcard geweigerd?

    Je hebt een bestelling gedaan en je wilt met jouw creditcard betalen, maar je krijgt het bericht dat de creditcard is geweigerd. Dat is natuurlijk heel vervelend. Wij willen namelijk net zo graag als jij dat jij zo snel mogelijk jouw bestelling in ontvangst kunt nemen.

    We hopen dat je begrijpt dat we voor jouw én onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer jouw creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. Hierna kan je jouw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL, PayPal of vooruitbetaling.

    Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Neem dan contact met ons op.

    Voor alle overige vragen

    Bel ons (Lokaal tarief)

    Onze klantenservice staat van 8:30 - 17:30 uur voor u klaar!

    +31(0)23-5517909

    E-mailadres

    Antwoord binnen 30 minuten!

    Mail ons direct

    Social media

    Volg ons voor tips trucs en acties

    Review LogoWij scoren een 9,1 op Kiyoh reviews

    Beamerexpert

    Ridderstraat 29
    2011 RR Haarlem
    Nederland

    BTW nr.: NL864122585B01
    KvK: 86865013
    IBAN: NL89 RABO 0160 2793 13

     

    Kunnen wij u ergens mee helpen?

    Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar! 

     Bel +31(0)23-5517909    Stuur ons een e-mail    Chat met de expert
     

     

    Vergelijk dit product 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking