Garantie beamer
Garantie op beamers
Wanneer jouw bestelde beamer of een product niet in orde is, dan is dat natuurlijk heel vervelend. Wij gaan je direct helpen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Op onze beamers hanteren wij de fabrieksgarantie. De garantie verschilt hierdoor per merk. Vaak heb je een garantie op de beamer, welke bijvoorbeeld 2 jaar bedraagt. Ook krijgt je garantie op de beamerlamp, de lampgarantie bedraagt vaak 1 jaar. Het kan ook zijn dat de lampgarantie 1 jaar en 500 branduren is, hetgene wat het eerste bereikt is, moet dan aangehouden worden. De fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie waar je als consument recht op hebt.
Bij onze producten wordt vaak de garantieperiode genoemd. Twijfel je toch over de garantieperiode of neem contact met ons op.
Artikelklacht melden
Indien er iets niet klopt met de beamer die je hebt ontvangen of de beamer functioneert niet, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen je dan adviseren wat te doen en je helpen het probleem op te lossen.
Wettelijke garantie
Ondanks de hoge kwaliteit van de beamers die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing. In de meeste gevallen sturen wij je direct een nieuwe beamer of een nieuw product op.
Wanneer een beamer defect is bij ontvangst, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen je dan gelijk verder helpen.
Wanneer een artikel kapot gaat terwijl je dit al langer dan veertien kalenderdagen in jouw bezit hebt dan gelden de fabrieksgaranties. je kan dan jouw beamer ongeveer een maand kwijt zijn voor reparatie. Beamerexpert garandeert jouw wettelijke rechten op een product conform de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. Dit doen wij, afhankelijk van jouw artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling. De fabrieksgaranties en eventuele extra garanties doen niets af aan de wettelijke garantie.
Oneigenlijk gebruik
Als het defect val-, stoot- of waterschade betreft, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het defect buiten het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kan je geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. Je ontvangt dan een vrijblijvende prijsopgave voor de kosten van herstel. Je kan daarna aangeven of je akkoord gaat met reparatie tegen het aangegeven bedrag of dat je afziet van verdere afhandeling.
Garantieprocedure
Indien je een artikel wilt retourneren onder de garantieregeling, lees dan eerst onze garantieprocedure.
Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Neem dan contact met ons op.
Meer over Garantie:
Voor alle overige vragen
Bel ons (Lokaal tarief)
Onze klantenservice staat van 8:30 - 17:30 uur voor u klaar!
E-mailadres
Antwoord binnen 30 minuten!
Social media
Volg ons voor tips trucs en acties
Beamerexpert
Ridderstraat 29
2011 RR Haarlem
Nederland
BTW nr.: NL864122585B01
KvK: 86865013
IBAN: NL89 RABO 0160 2793 13
Kunnen wij u ergens mee helpen?
Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar!
Bel +31(0)23-5517909 Stuur ons een e-mail Chat met de expert