Verkeerd product ontvangen, wat nu?
Het is natuurlijk heel vervelend, maar aangezien wij ook menselijk zijn, kan er kan helaas altijd iets fout gaan met de verwerking van uw bestelling. Hierdoor kan je bijvoorbeeld een verkeerd artikel ontvangen.
Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Controleer het product ook altijd op breuken of bij een beamerlamp op lampschade. Mocht er een verkeerd artikel of een incompleet product geleverd zijn, kan je dit melden bij de klantenservice.
Beamerexpert.nl zorgt ervoor dat deze fout zo snel mogelijk wordt hersteld. In de meeste gevallen sturen wij je direct een nieuw product op. Uw probleem wordt uiterlijk binnen 14 dagen opgelost.
Is dit geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact met ons op.
Voor alle overige vragen
Bel ons (Lokaal tarief)
Onze klantenservice staat van 8:30 - 17:30 uur voor u klaar!
E-mailadres
Antwoord binnen 30 minuten!
Social media
Volg ons voor tips trucs en acties
Beamerexpert
Keizersgracht 520 H
1017 EK Amsterdam
Nederland
Onderdeel van Avioniq B.V.
BTW nr.: NL868033042B01
KvK: 97392251
IBAN: NL46 KNAB 0776552171

Kunnen wij u ergens mee helpen?
Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar!
Bel +31(0)23-5517909
Stuur ons een e-mail
Chat met de expert