Bestelling wijzigen of annuleren
Bestelling wijzigen
Vergissen is menselijk. Heb je net jouw bestelling afgerond en ben je iets vergeten? Geen probleem, maar neem dan direct contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze direct voor je wijzigen of annuleren.
Is je pakketje al onderweg? Dan kan je de bestelling aan de deur weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of weigeren van een bestelling is kosteloos.
Bestelling annuleren
Bedenk je dat je het product toch niet nodig hebt? Ook dat is geen probleem. Neem direct contact met ons op. Alle annuleringen dienen aan de klantenservice kenbaar te worden gemaakt. Je dient in geval van annulering minimaal uw volledige naam en het bestelnummer te vermelden.
Voor het terugbetalen van vooruit betaalde bedragen hebben wij tevens jouw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit het buitenland dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: Het rekeningnummer dat je opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan je de betaling aan ons hebt gedaan. Dit om eventuele fraude met terugbetalingen te voorkomen!
Eventueel reeds betaalde bedragen worden direct aan je terugbetaald.
Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Neem dan contact met ons op.
Meer over bestellen:
Voor alle overige vragen
Bel ons (Lokaal tarief)
Onze klantenservice staat van 8:30 - 17:30 uur voor u klaar!
E-mailadres
Antwoord binnen 30 minuten!
Social media
Volg ons voor tips trucs en acties
Beamerexpert
Ridderstraat 29
2011 RR Haarlem
Nederland
BTW nr.: NL864122585B01
KvK: 86865013
IBAN: NL89 RABO 0160 2793 13
Kunnen wij u ergens mee helpen?
Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar!
Bel +31(0)23-5517909 Stuur ons een e-mail Chat met de expert