Digital Signage
Een professionele 55'' ultra-high brightness LCD.
65” Vivid-Bright Display met 4K resolutie en 800cd/m² panelen voor verhelderende communicatie.
- Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
- Professionele klantenservice
- Originele kwaliteitsproducten
75’’ Interactief 4K UHD-Touchscreen met een 4K-interface met gebruikersprofielen
50 inch 4K UHD digital signage display voor 18/7 gebruik.
Slanke 4K UHD 75 inch Bravia LCD display voor videoconferencing of digital signage.
Unilumin UTV-P 1.8 inclusief vliegtuigkoffer en 2 jaar garantie
Interactief 75" touchscreen voor onderwijs en samenwerking, met Whiteboard en apps.
86" UHD commercieel presentatiedisplay met een slanke, vlakke rand voor winkel en horecagelegenheden.
55" UHD commercieel presentatiedisplay met een slanke, vlakke rand voor winkel en horecagelegenheden.
Meeslepend leren, Innovatieve educatieve technologie voor een heldere toekomst
55 inch 4K UHD display voor 24/7 zakelijk gebruik met WebOS en LG SuperSign CMS
Digital Signage, wat is dat nou precies?
Een digital signage oplossing bestaat uit grote, platte schermen die via spelers (players) beelden weergeven afkomstig van een centrale server met uiterst krachtige content management software. De grote schermen worden ook wel large displays genoemd. Elk van de displays kan afzonderlijk aangestuurd worden vanuit één centrale locatie, waar de gebruiker voor maximale visuele impact kan zorgen.
Advertenties vertonen
Het systeem is aanpasbaar voor bijna elke behoefte. Bovendien heeft de gebruiker de mogelijkheid om dynamisch advertenties, promoties, afbeeldingen, video en multimedia individueel of gezamenlijk op het exacte tijdstip op de exacte plaats te laten weergeven.
Beeldmateriaal tonen op 1 of meerdere schermen
Het digital signage concept is gebaseerd op een client-server configuratie, waarbij een server aan een displaynetwerk is gekoppeld. De server, die gewoonlijk op een centrale locatie staat, bevat alle content en distributieschema’s. De server kan elk client-display afzonderlijk aansturen met aan specifieke beeldinformatie in een "content schedule", maar kan een informatiestroom ook gelijktijdig naar alle displays sturen (multicasting).
Eén, enkele of alle displays kunnen synchroon of asynchroon informatie weergeven. Elke client genereert log-files voor de server, waardoor de operator steeds kan verifiëren welke beelden op een bepaald display vertoond worden.












