Digital Signage
Promoot content met uitzonderlijke helderheid en slank ontwerp in elk etalage.
Outdoor Signage met een alomvattend scala aan voorgemonteerde functies.
65 inch display met 4K UHD resolutie voor o.a. vergaderen en digital signage.
- Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
- Professionele klantenservice
- Originele kwaliteitsproducten
98 inch display met 3840x2160 resolutie en 500 cd/m² maximale helderheid.
50 inch Q-line Digital Signage solution display met 4K UHD (3840x2160) resolutie en 350 cd/m2.
NEC MultiSync 55 inch (139,7 cm) 4K UHD LED display voor onderwijs, retail en vergaderen.
50 inch 4K UHD digital signage display met 500 cd/m_ en 24/7 inzetbaarheid
Meeslepend leren, Innovatieve educatieve technologie voor een heldere toekomst
50 inch 4K UHD display voor 24/7 zakelijk gebruik met WebOS en LG SuperSign CMS
75" BRAVIA 4K Ultra HD, HDR, LED Professional Display voor 24/7 werking.
Digital signage voor 24/7 werking met hoge helderheid van 4.000 nits.
Digital Signage, wat is dat nou precies?
Een digital signage oplossing bestaat uit grote, platte schermen die via spelers (players) beelden weergeven afkomstig van een centrale server met uiterst krachtige content management software. De grote schermen worden ook wel large displays genoemd. Elk van de displays kan afzonderlijk aangestuurd worden vanuit één centrale locatie, waar de gebruiker voor maximale visuele impact kan zorgen.
Advertenties vertonen
Het systeem is aanpasbaar voor bijna elke behoefte. Bovendien heeft de gebruiker de mogelijkheid om dynamisch advertenties, promoties, afbeeldingen, video en multimedia individueel of gezamenlijk op het exacte tijdstip op de exacte plaats te laten weergeven.
Beeldmateriaal tonen op 1 of meerdere schermen
Het digital signage concept is gebaseerd op een client-server configuratie, waarbij een server aan een displaynetwerk is gekoppeld. De server, die gewoonlijk op een centrale locatie staat, bevat alle content en distributieschema’s. De server kan elk client-display afzonderlijk aansturen met aan specifieke beeldinformatie in een "content schedule", maar kan een informatiestroom ook gelijktijdig naar alle displays sturen (multicasting).
Eén, enkele of alle displays kunnen synchroon of asynchroon informatie weergeven. Elke client genereert log-files voor de server, waardoor de operator steeds kan verifiëren welke beelden op een bepaald display vertoond worden.