Samenwerken met uw collega's waar u ook werkt.
Bent u op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met uw team?Lees meer over digitaal samenwerken
Deliverytime
Deliverytime
Deliverytime
Deliverytime
Deliverytime
Deliverytime
Deliverytime
Deliverytime
Deliverytime
Deliverytime
Deliverytime
Deliverytime
Digitaal samenwerken
Online samenwerken is in de huidige digitale wereld niet meer weg te denken. Digitaal kent ook veel voordelen, zoals de flexibiliteit om te werken waar en wanneer u maar wilt. Wordt er in uw bedrijf ook veel digitaal samengewerkt of bent u op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met uw team? Dan zit u bij Beamerexpert goed! Op deze pagina vindt u alle benodigdheden om van digitaal samenwerken een succes te maken.
Wat zijn de voordelen van digitaal samenwerken?
Thuiswerken wordt steeds populairder en in sommige gevallen is het zelfs noodzakelijk. Dat is ook geen vreemde ontwikkeling. Thuiswerken kent immers ook veel voordelen:
Kosten en tijd besparen (voor zowel de werknemer als werkgever)
Er zijn geen reiskosten meer en u heeft geen last van lange reistijden. Bovendien is er minder kantoorruimte nodig.
Effectiever werken
Onderzoek toont aan dat veel werknemers productiever zijn wanneer ze flexibel kunnen werken. Het blijkt zelfs dat we doorgaans 13% effectiever zijn bij thuiswerken.
Minder ziekmeldingen
Soms voelen mensen zich niet helemaal fit, maar nog niet beroerd genoeg om zich ziek te melden. Denk hierbij aan een verkoudheid of blessure. Werknemers die thuis mogen werken melden zich minder vaak ziek, omdat ze thuis op hun gemak verder kunnen werken in dit soort situaties.
Motivatie werknemers
Wanneer bedrijven thuiswerken toestaan, dan kunnen medewerkers zelf bepalen hoe laat ze beginnen. Ze nemen pauze wanneer ze hier behoefte aan hebben en worden minder vaak gestoord door collega’s. Hierdoor wordt de concentratie uiteindelijk verhoogd en halen medewerkers meer voldoening uit het werk.
Wat heb ik nodig om digitaal te samenwerken?
Wanneer iemand vaker thuis werkt dan op kantoor, dan kan het dagelijks contact met collega’s daaronder lijden. Om dit te voorkomen moet de werkplek thuis voorzien zijn van een goed bureau, stoel, monitor en een snelle internetverbinding. Daarnaast zijn er nog een aantal randapparaten die thuiswerken voor zowel de thuiswerker als het team thuis aanzienlijk beter maken. Om de ideale thuiswerk set-up te creëren en zo even efficiënt te werken als op kantoor, zijn de juiste tools dus essentieel.
Met onze producten voor samenwerken kunt u moeiteloos professioneel communiceren met uw collega's en klanten via webcam, videobellen of met complete vergadersets. Bekijk de verschillende benodigdheden hieronder!
Webcams
Als u veel digitaal vergadert met uw team of met een klant, dan is het aan te raden om een webcam aan te schaffen. Externe webcams geven scherper en beter beeld dan ingebouwde varianten. Hierdoor ziet en begrijpt u elkaar beter.
> Bekijk hier onze webcams die speciaal geschikt zijn voor digitaal samenwerken
Headsets
Een headset is aan te raden als u gedurende de dag veel belt en online vergadert. Daarnaast is een headset ook ideaal wanneer u thuiswerkt. Met een headset houdt u namelijk uw handen vrij tijdens het bellen. Hierdoor kunt u onder andere gemakkelijk aantekeningen maken. Daarnaast zijn headsets tegenwoordig meestal uitgerust met noise cancelling waardoor geluiden van buitenaf gedempt worden.
Zakelijke chat software
Wanneer u en uw collega’s geregeld thuiswerken, dan is regelmatig contact van essentieel belang. Wij raden u aan om hiervoor gebruik te maken van een zakelijke chat software, zoals Google Hangouts of Slack. Met deze apps kunt u digitaal communiceren, maar bijvoorbeeld ook bestanden zoals presentaties met elkaar delen.
Complete sets voor digitaal samenwerken
Kiest u het liefst voor een totaaloplossing voor digitaal samenwerken? Dan raden wij u aan om een complete set te kopen. In deze set vindt u alles wat u nodig heeft voor digitaal samenwerken én thuiswerken. Deze complete set is niet alleen praktisch. Het is tevens voordeliger om de complete set aan te schaffen dan wanneer u alles los koopt.
> Bekijk hier de complete sets voor digitaal samenwerken
Digitaal samenwerken? Bestel uw benodigdheden bij Beamerexpert!
Wilt u met uw team digitaal samenwerken? U koopt alle benodigdheden hiervoor eenvoudig en snel bij Beamerexpert! Als u bij ons een bestelling plaatst, dan rekent u altijd af in een beveiligde betaalomgeving. Ook ontvangt u een track-and-trace code zodat u precies weet wanneer uw bestelling wordt bezorgd.
Ontvangt u graag advies over uw aankoop? Neem dan gerust contact met ons op of kom langs in onze showroom te Haarlem. U kunt ons telefonisch bereiken op 023 511 7909. Elke werkdag van 08:30 tot 18:00 kunt u ons een belletje geven.
Heeft u behoefte aan extra uitleg om tot de juiste productkeuze te komen? Onze experts staan voor u klaar om u te helpen. Bel of chat met ons.
Meer infoMet een goede koptelefoon kunt u geconcentreerd gesprekken voeren. Wist u dat bij veel koptelefoons achtergrondgeluiden worden onderdrukt?
Meer info
Naar boven