Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
Professionele klantenservice
Originele kwaliteitsproducten
Laagste prijsgarantie
Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
Hulp nodig? Bel 023-5517909 of vul het contactformulier in
0

Eindejaarsdeals OP=OP!Eindejaarsdeals OP=OP!Bekijk alle aanbiedingen hier!

Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
0
Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
Professionele klantenservice
Originele kwaliteitsproducten
Laagste prijsgarantie

Eindejaarsdeals OP=OP!Eindejaarsdeals OP=OP!Bekijk alle aanbiedingen hier!

Filters

Custom price filter title

Tot

Merken

  • Toon meer
  • Toon minder

Afstelling

Aansluitingen

  • Toon meer
  • Toon minder

Lichtsterkte

Resolutie

  • Toon meer
  • Toon minder

Ruimte

  • Toon meer
  • Toon minder

Gebruik

  • Toon meer
  • Toon minder

Samenwerken met uw collega's waar u ook werkt.

Ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team?
Filter
297 producten
Logitech Logitech Zone Wireless Plus
Logitech Zone Wireless Plus

Draadloze Bluetooth koptelefoon tot 30 meter bereik en 14 uur batterijduur.

269,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
Logitech Logitech StreamCam
Logitech StreamCam

Witte of graphite webcam voor streamen en videobellen in Full HD resolutie.

149,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
Logitech Logitech Rally Mic Pod Hub
Logitech Rally Mic Pod Hub

Aansluitadapter voor Logitech Rally en Rally Plus microfoon.

279,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
  • Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
  • Professionele klantenservice
  • Originele kwaliteitsproducten
Logitech Logitech Rally bevestigingskit
Logitech Rally bevestigingskit

Bevestigingskit voor de videoconferentie type Rally en Rally Plus

299,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Vaddio Vaddio tafelbeugel
Vaddio tafelbeugel

Optionele tafelbeugel voor de Vaddio ConferenceShot AV bundle

189,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
Logitech Logitech BCC950 ConferenceCam
Logitech BCC950 ConferenceCam

Bureaubladoplossing voor videovergaderen met 1-4 personen

229,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
iiyama iiyama UC-CAM120ULB-1
iiyama UC-CAM120ULB-1

All-in-one vergaderoplossing met 12MP camera, speakerphone en AI-tracking.

549,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
iiyama iiyama UC-CAM10PRO-1
iiyama UC-CAM10PRO-1

Stijlvolle en discrete professionele 4K-webcam met ingebouwde microfoon.

259,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
iiyama iiyama LH4375UHS-B1AG
iiyama LH4375UHS-B1AG

43" 4K UHD Professional Digital Signage 24/7 display met Android OS.

699,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Yealink Yealink Smartvision 40
Yealink Smartvision 40

Slimme videobar met 4K-camera en AI-audio voor efficiënte videoconferenties.

999,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Yealink Yealink Meetingbar A30-010
Yealink Meetingbar A30-010

Yealink Meetingbar A30-010: De ultieme oplossing voor heldere audio- en videoconferenties

1.899,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Logitech Logitech Sight graphite
Logitech Sight graphite

Graphite tafelmodel camera met AI voor een gelijkwaardigere videovergaderervaring

1.999,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen

Digitaal samenwerken

Online samenwerken is in de huidige digitale wereld niet meer weg te denken. Digitaal kent ook veel voordelen, zoals de flexibiliteit om te werken waar en wanneer je maar wilt. Wordt er in jouw bedrijf ook veel digitaal samengewerkt of ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team? Dan zit je bij Beamerexpert goed! Op deze pagina vind je alle benodigdheden om van digitaal samenwerken een succes te maken.

Wat zijn de voordelen van digitaal samenwerken?

Thuiswerken wordt steeds populairder en in sommige gevallen is het zelfs noodzakelijk. Dat is ook geen vreemde ontwikkeling. Thuiswerken kent immers ook veel voordelen:

Kosten en tijd besparen (voor zowel de werknemer als werkgever)

Er zijn geen reiskosten meer en je hebt geen last van lange reistijden. Bovendien is er minder kantoorruimte nodig.

Effectiever werken

Onderzoek toont aan dat veel werknemers productiever zijn wanneer ze flexibel kunnen werken. Het blijkt zelfs dat we doorgaans 13% effectiever zijn bij thuiswerken.

Minder ziekmeldingen

Soms voelen mensen zich niet helemaal fit, maar nog niet beroerd genoeg om zich ziek te melden. Denk hierbij aan een verkoudheid of blessure. Werknemers die thuis mogen werken melden zich minder vaak ziek, omdat ze thuis op hun gemak verder kunnen werken in dit soort situaties.

Motivatie werknemers 

Wanneer bedrijven thuiswerken toestaan, dan kunnen medewerkers zelf bepalen hoe laat ze beginnen. Ze nemen pauze wanneer ze hier behoefte aan hebben en worden minder vaak gestoord door collega’s. Hierdoor wordt de concentratie uiteindelijk verhoogd en halen medewerkers meer voldoening uit het werk.

Wat heb ik nodig om digitaal te samenwerken?

Wanneer iemand vaker thuis werkt dan op kantoor, dan kan het dagelijks contact met collega’s daaronder lijden. Om dit te voorkomen moet de werkplek thuis voorzien zijn van een goed bureau, stoel, monitor en een snelle internetverbinding. Daarnaast zijn er nog een aantal randapparaten die thuiswerken voor zowel de thuiswerker als het team thuis aanzienlijk beter maken. Om de ideale thuiswerk set-up te creëren en zo even efficiënt te werken als op kantoor, zijn de juiste tools dus essentieel.

Met onze producten voor samenwerken kan je moeiteloos professioneel communiceren met jouw collega's en klanten via webcam, videobellen of met complete vergadersets. Bekijk de verschillende benodigdheden hieronder!

Webcams

Als je veel digitaal vergadert met jouw team of met een klant, dan is het aan te raden om een webcam aan te schaffen. Externe webcams geven scherper en beter beeld dan ingebouwde varianten. Hierdoor zie en begrijp je elkaar beter.

> Bekijk hier onze webcams die speciaal geschikt zijn voor digitaal samenwerken

Headsets

Een headset is aan te raden als je gedurende de dag veel belt en online vergadert. Daarnaast is een headset ook ideaal wanneer je thuiswerkt. Met een headset houd je namelijk jouw handen vrij tijdens het bellen. Hierdoor kunt u onder andere gemakkelijk aantekeningen maken. Daarnaast zijn headsets tegenwoordig meestal uitgerust met noise cancelling waardoor geluiden van buitenaf gedempt worden.

> Bekijk hier onze headsets

Zakelijke chat software

Wanneer jij en jouw collega’s geregeld thuiswerken, dan is regelmatig contact van essentieel belang. Wij raden je aan om hiervoor gebruik te maken van een zakelijke chat software, zoals Google Hangouts of Slack. Met deze apps kan je digitaal communiceren, maar bijvoorbeeld ook bestanden zoals presentaties met elkaar delen.

Complete sets voor digitaal samenwerken

Kies je het liefst voor een totaaloplossing voor digitaal samenwerken? Dan raden wij je aan om een complete set te kopen. In deze set vind je alles wat je nodig hebt voor digitaal samenwerken én thuiswerken. Deze complete set is niet alleen praktisch. Het is tevens voordeliger om de complete set aan te schaffen dan wanneer je alles los koopt.

> Bekijk hier de complete sets voor digitaal samenwerken

Digitaal samenwerken? Bestel jouw benodigdheden bij Beamerexpert!

Wilt je met jouw team digitaal samenwerken? Je koopt alle benodigdheden hiervoor eenvoudig en snel bij Beamerexpert! Als je bij ons een bestelling plaatst, dan reken je altijd af in een beveiligde betaalomgeving. Ook ontvang je een track-and-trace code zodat je precies weet wanneer jouw bestelling wordt bezorgd. 

Ontvang je graag advies over jouw aankoop? Neem dan gerust contact met ons op of kom langs in onze showroom te Haarlem. Je kunt ons telefonisch bereiken op 023 511 7909. Elke werkdag van 08:30 tot 18:00 kan je ons een belletje geven.

Vergelijk dit product 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking