Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
Professionele klantenservice
Originele kwaliteitsproducten
Laagste prijsgarantie
Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
Hulp nodig? Bel 023-5517909 of vul het contactformulier in
0

Black Friday bij Beamerexpert!Black Friday bij Beamerexpert!Bekijk hier alle deals!

Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
0
Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
Professionele klantenservice
Originele kwaliteitsproducten
Laagste prijsgarantie

Black Friday bij Beamerexpert!Black Friday bij Beamerexpert!Bekijk hier alle deals!

Filters

Custom price filter title

Tot

Merken

  • Toon meer
  • Toon minder

Afstelling

Aansluitingen

  • Toon meer
  • Toon minder

Lichtsterkte

Resolutie

  • Toon meer
  • Toon minder

Ruimte

  • Toon meer
  • Toon minder

Gebruik

  • Toon meer
  • Toon minder

Samenwerken met uw collega's waar u ook werkt.

Ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team?
Filter
297 producten
iiyama iiyama LH4375UHS-B1AG
iiyama LH4375UHS-B1AG

43" 4K UHD Professional Digital Signage 24/7 display met Android OS.

699,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Optoma Optoma SC26B
Optoma SC26B

Optoma SC26B, 3840 x 2160 Pixels, Full HD, 30 fps, USB, Grijs, Standaard

189,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Lenovo Lenovo Google Meet Series One
Lenovo Google Meet Series One

Verbeter je vergaderervaringen met deze krachtige videobalk.

4.999,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
  • Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
  • Professionele klantenservice
  • Originele kwaliteitsproducten
Lenovo Lenovo ThinkSmart Hub
Lenovo ThinkSmart Hub

Verbeter efficiënt uw vergaderruimte met geavanceerde samenwerkingstechnologieën.

2.424,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
Neomounts Neomounts AFL-875WH1
Neomounts AFL-875WH1

Videobar & multimedia kit voor FL55-875WH1 mobiele vloersteun en WL55-875WH1 wandsteun

99,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
iiyama iiyama TE8612MIS-B3AG
iiyama TE8612MIS-B3AG

86’’ Interactief 4K UHD-Touchscreen met een 4K-interface met gebruikersprofielen

2.199,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
Logitech Logitech Brio 500 Wit
Logitech Brio 500 Wit

Een 4K webcam met HDR en RightLight 3 voor heldere beelden in elke omgeving.

169,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Logitech Logitech Sight wit
Logitech Sight wit

Wit tafelmodel camera met AI voor een gelijkwaardigere videovergaderervaring

1.999,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Logitech Logitech Sight graphite
Logitech Sight graphite

Graphite tafelmodel camera met AI voor een gelijkwaardigere videovergaderervaring

1.999,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Logitech Logitech Logi Dock grijs
Logitech Logi Dock grijs

Grijs docking station om van uw thuiskantoor een productieve werkplek te maken.

399,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Logitech Logitech Tap Scheduler wit
Logitech Tap Scheduler wit

Wit planningspaneel voor vergaderruimtes. Zoom en Microsoft Teams gecertificeerd.

799,00709,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Lenovo Lenovo ThinkSmart Hub 500 voor Zoom
Lenovo ThinkSmart Hub 500 voor Zoom

Met ThinkSmart Hub 500 voor Zoom worden vergaderingen veel productiever.

2.049,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen

Digitaal samenwerken

Online samenwerken is in de huidige digitale wereld niet meer weg te denken. Digitaal kent ook veel voordelen, zoals de flexibiliteit om te werken waar en wanneer je maar wilt. Wordt er in jouw bedrijf ook veel digitaal samengewerkt of ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team? Dan zit je bij Beamerexpert goed! Op deze pagina vind je alle benodigdheden om van digitaal samenwerken een succes te maken.

Wat zijn de voordelen van digitaal samenwerken?

Thuiswerken wordt steeds populairder en in sommige gevallen is het zelfs noodzakelijk. Dat is ook geen vreemde ontwikkeling. Thuiswerken kent immers ook veel voordelen:

Kosten en tijd besparen (voor zowel de werknemer als werkgever)

Er zijn geen reiskosten meer en je hebt geen last van lange reistijden. Bovendien is er minder kantoorruimte nodig.

Effectiever werken

Onderzoek toont aan dat veel werknemers productiever zijn wanneer ze flexibel kunnen werken. Het blijkt zelfs dat we doorgaans 13% effectiever zijn bij thuiswerken.

Minder ziekmeldingen

Soms voelen mensen zich niet helemaal fit, maar nog niet beroerd genoeg om zich ziek te melden. Denk hierbij aan een verkoudheid of blessure. Werknemers die thuis mogen werken melden zich minder vaak ziek, omdat ze thuis op hun gemak verder kunnen werken in dit soort situaties.

Motivatie werknemers 

Wanneer bedrijven thuiswerken toestaan, dan kunnen medewerkers zelf bepalen hoe laat ze beginnen. Ze nemen pauze wanneer ze hier behoefte aan hebben en worden minder vaak gestoord door collega’s. Hierdoor wordt de concentratie uiteindelijk verhoogd en halen medewerkers meer voldoening uit het werk.

Wat heb ik nodig om digitaal te samenwerken?

Wanneer iemand vaker thuis werkt dan op kantoor, dan kan het dagelijks contact met collega’s daaronder lijden. Om dit te voorkomen moet de werkplek thuis voorzien zijn van een goed bureau, stoel, monitor en een snelle internetverbinding. Daarnaast zijn er nog een aantal randapparaten die thuiswerken voor zowel de thuiswerker als het team thuis aanzienlijk beter maken. Om de ideale thuiswerk set-up te creëren en zo even efficiënt te werken als op kantoor, zijn de juiste tools dus essentieel.

Met onze producten voor samenwerken kan je moeiteloos professioneel communiceren met jouw collega's en klanten via webcam, videobellen of met complete vergadersets. Bekijk de verschillende benodigdheden hieronder!

Webcams

Als je veel digitaal vergadert met jouw team of met een klant, dan is het aan te raden om een webcam aan te schaffen. Externe webcams geven scherper en beter beeld dan ingebouwde varianten. Hierdoor zie en begrijp je elkaar beter.

> Bekijk hier onze webcams die speciaal geschikt zijn voor digitaal samenwerken

Headsets

Een headset is aan te raden als je gedurende de dag veel belt en online vergadert. Daarnaast is een headset ook ideaal wanneer je thuiswerkt. Met een headset houd je namelijk jouw handen vrij tijdens het bellen. Hierdoor kunt u onder andere gemakkelijk aantekeningen maken. Daarnaast zijn headsets tegenwoordig meestal uitgerust met noise cancelling waardoor geluiden van buitenaf gedempt worden.

> Bekijk hier onze headsets

Zakelijke chat software

Wanneer jij en jouw collega’s geregeld thuiswerken, dan is regelmatig contact van essentieel belang. Wij raden je aan om hiervoor gebruik te maken van een zakelijke chat software, zoals Google Hangouts of Slack. Met deze apps kan je digitaal communiceren, maar bijvoorbeeld ook bestanden zoals presentaties met elkaar delen.

Complete sets voor digitaal samenwerken

Kies je het liefst voor een totaaloplossing voor digitaal samenwerken? Dan raden wij je aan om een complete set te kopen. In deze set vind je alles wat je nodig hebt voor digitaal samenwerken én thuiswerken. Deze complete set is niet alleen praktisch. Het is tevens voordeliger om de complete set aan te schaffen dan wanneer je alles los koopt.

> Bekijk hier de complete sets voor digitaal samenwerken

Digitaal samenwerken? Bestel jouw benodigdheden bij Beamerexpert!

Wilt je met jouw team digitaal samenwerken? Je koopt alle benodigdheden hiervoor eenvoudig en snel bij Beamerexpert! Als je bij ons een bestelling plaatst, dan reken je altijd af in een beveiligde betaalomgeving. Ook ontvang je een track-and-trace code zodat je precies weet wanneer jouw bestelling wordt bezorgd. 

Ontvang je graag advies over jouw aankoop? Neem dan gerust contact met ons op of kom langs in onze showroom te Haarlem. Je kunt ons telefonisch bereiken op 023 511 7909. Elke werkdag van 08:30 tot 18:00 kan je ons een belletje geven.

Vergelijk dit product 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking