Touchcontroller voor het starten en beheren van Teams vergaderingen, excl camera.
2.509,-

Inclusief 21% BTW. Gratis verzonden.

Op voorraad

Deliverytime

Mobiele display met capacitieve touch technologie voor een flexibele interactieve werkruimte.
3.299,-

Inclusief 21% BTW. Gratis verzonden.

Op voorraad

Deliverytime

Logitech draadloze presenter met LCD display en 30 meter bereik
109,-

Inclusief 21% BTW. Gratis verzonden.

Op voorraad

Deliverytime

Grafiet planningspaneel voor vergaderruimtes. Zoom en Microsoft Teams gecertificeerd.
644,-

Inclusief 21% BTW. Gratis verzonden.

Niet op voorraad

Deliverytime

Yealink Meetingbar A20-020: De ultieme oplossing voor heldere audio- en videoconferenties
1.449,-

Inclusief 21% BTW. Gratis verzonden.

Op voorraad

Deliverytime

Beugel om uw Logitech MeetUp boven of onder uw display te bevestigen.
89,00

Inclusief 21% BTW. Gratis verzonden.

Op voorraad

Deliverytime

Extra lange beugel om uw Logitech MeetUp boven of onder uw display te bevestigen.
139,-

Inclusief 21% BTW. Gratis verzonden.

Op voorraad

Deliverytime

Verbeter je vergaderervaringen met deze krachtige videobalk.
4.489,-

Inclusief 21% BTW. Gratis verzonden.

Op voorraad

Deliverytime

Aangeraden voor kleine en middelgrote vergaderruimtes
Zwarte all-in-one videoconferentie oplossing met camera en audio voor kleine ruimtes.
2.249,- 2.139,-

Inclusief 21% BTW. Gratis verzonden.

Op voorraad

Deliverytime

All-in-one oplossing voor videoconferencing via Microsoft Teams, Zoom, Google Meet
1.109,-

Inclusief 21% BTW. Gratis verzonden.

Op voorraad

Deliverytime

Mobiele display met capacitieve touch technologie voor een flexibele interactieve werkruimte.
3.659,-

Inclusief 21% BTW. Gratis verzonden.

Op voorraad

Deliverytime

4K USB camera met ingebouwde soundbar voor kleine vergaderruimtes.
2.499,-

Inclusief 21% BTW. Gratis verzonden.

Op voorraad

Deliverytime

Digitaal samenwerken

Online samenwerken is in de huidige digitale wereld niet meer weg te denken. Digitaal kent ook veel voordelen, zoals de flexibiliteit om te werken waar en wanneer u maar wilt. Wordt er in uw bedrijf ook veel digitaal samengewerkt of bent u op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met uw team? Dan zit u bij Beamerexpert goed! Op deze pagina vindt u alle benodigdheden om van digitaal samenwerken een succes te maken.

Wat zijn de voordelen van digitaal samenwerken?

Thuiswerken wordt steeds populairder en in sommige gevallen is het zelfs noodzakelijk. Dat is ook geen vreemde ontwikkeling. Thuiswerken kent immers ook veel voordelen:

Kosten en tijd besparen (voor zowel de werknemer als werkgever)

Er zijn geen reiskosten meer en u heeft geen last van lange reistijden. Bovendien is er minder kantoorruimte nodig.

Effectiever werken

Onderzoek toont aan dat veel werknemers productiever zijn wanneer ze flexibel kunnen werken. Het blijkt zelfs dat we doorgaans 13% effectiever zijn bij thuiswerken.

Minder ziekmeldingen

Soms voelen mensen zich niet helemaal fit, maar nog niet beroerd genoeg om zich ziek te melden. Denk hierbij aan een verkoudheid of blessure. Werknemers die thuis mogen werken melden zich minder vaak ziek, omdat ze thuis op hun gemak verder kunnen werken in dit soort situaties.

Motivatie werknemers 

Wanneer bedrijven thuiswerken toestaan, dan kunnen medewerkers zelf bepalen hoe laat ze beginnen. Ze nemen pauze wanneer ze hier behoefte aan hebben en worden minder vaak gestoord door collega’s. Hierdoor wordt de concentratie uiteindelijk verhoogd en halen medewerkers meer voldoening uit het werk.

Wat heb ik nodig om digitaal te samenwerken?

Wanneer iemand vaker thuis werkt dan op kantoor, dan kan het dagelijks contact met collega’s daaronder lijden. Om dit te voorkomen moet de werkplek thuis voorzien zijn van een goed bureau, stoel, monitor en een snelle internetverbinding. Daarnaast zijn er nog een aantal randapparaten die thuiswerken voor zowel de thuiswerker als het team thuis aanzienlijk beter maken. Om de ideale thuiswerk set-up te creëren en zo even efficiënt te werken als op kantoor, zijn de juiste tools dus essentieel.

Met onze producten voor samenwerken kunt u moeiteloos professioneel communiceren met uw collega's en klanten via webcam, videobellen of met complete vergadersets. Bekijk de verschillende benodigdheden hieronder!

Webcams

Als u veel digitaal vergadert met uw team of met een klant, dan is het aan te raden om een webcam aan te schaffen. Externe webcams geven scherper en beter beeld dan ingebouwde varianten. Hierdoor ziet en begrijpt u elkaar beter.

> Bekijk hier onze webcams die speciaal geschikt zijn voor digitaal samenwerken

Headsets

Een headset is aan te raden als u gedurende de dag veel belt en online vergadert. Daarnaast is een headset ook ideaal wanneer u thuiswerkt. Met een headset houdt u namelijk uw handen vrij tijdens het bellen. Hierdoor kunt u onder andere gemakkelijk aantekeningen maken. Daarnaast zijn headsets tegenwoordig meestal uitgerust met noise cancelling waardoor geluiden van buitenaf gedempt worden.

> Bekijk hier onze headsets

Zakelijke chat software

Wanneer u en uw collega’s geregeld thuiswerken, dan is regelmatig contact van essentieel belang. Wij raden u aan om hiervoor gebruik te maken van een zakelijke chat software, zoals Google Hangouts of Slack. Met deze apps kunt u digitaal communiceren, maar bijvoorbeeld ook bestanden zoals presentaties met elkaar delen.

Complete sets voor digitaal samenwerken

Kiest u het liefst voor een totaaloplossing voor digitaal samenwerken? Dan raden wij u aan om een complete set te kopen. In deze set vindt u alles wat u nodig heeft voor digitaal samenwerken én thuiswerken. Deze complete set is niet alleen praktisch. Het is tevens voordeliger om de complete set aan te schaffen dan wanneer u alles los koopt.

> Bekijk hier de complete sets voor digitaal samenwerken

Digitaal samenwerken? Bestel uw benodigdheden bij Beamerexpert!

Wilt u met uw team digitaal samenwerken? U koopt alle benodigdheden hiervoor eenvoudig en snel bij Beamerexpert! Als u bij ons een bestelling plaatst, dan rekent u altijd af in een beveiligde betaalomgeving. Ook ontvangt u een track-and-trace code zodat u precies weet wanneer uw bestelling wordt bezorgd. 

Ontvangt u graag advies over uw aankoop? Neem dan gerust contact met ons op of kom langs in onze showroom te Haarlem. U kunt ons telefonisch bereiken op 023 511 7909. Elke werkdag van 08:30 tot 18:00 kunt u ons een belletje geven.

 
Hulp nodig

Heeft u behoefte aan extra uitleg om tot de juiste productkeuze te komen? Onze experts staan voor u klaar om u te helpen. Bel of chat met ons.

Meer info
 
Koptelefoons

Met een goede koptelefoon kunt u geconcentreerd gesprekken voeren. Wist u dat bij veel koptelefoons achtergrondgeluiden worden onderdrukt?

Meer info
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x