Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
Professionele klantenservice
Originele kwaliteitsproducten
Laagste prijsgarantie
Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
Hulp nodig? Bel 023-5517909 of vul het contactformulier in
0

Black Friday bij Beamerexpert!Black Friday bij Beamerexpert!Bekijk hier alle deals!

Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
0
Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
Professionele klantenservice
Originele kwaliteitsproducten
Laagste prijsgarantie

Black Friday bij Beamerexpert!Black Friday bij Beamerexpert!Bekijk hier alle deals!

Filters

Custom price filter title

Tot

Merken

  • Toon meer
  • Toon minder

Afstelling

Aansluitingen

  • Toon meer
  • Toon minder

Lichtsterkte

Resolutie

  • Toon meer
  • Toon minder

Ruimte

  • Toon meer
  • Toon minder

Gebruik

  • Toon meer
  • Toon minder

Samenwerken met uw collega's waar u ook werkt.

Ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team?
Filter
297 producten
POLY POLY W8220-M
POLY W8220-M

Geniet van betere gesprekken met de Savi 8200-serie. Beheer moeiteloos pc-, mobiele en bureautelefoons met hoogwaardige DECT-audio.

369,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
POLY POLY Studio X30
POLY Studio X30

4K alles in een vergaderoplossing voor huddle room en kleine ruimtes.

1.749,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Huddly Huddly Go
Huddly Go

Compacte softwarematige conferentiecamera met breed gezichtsveld voor vergadering

307,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
  • Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
  • Professionele klantenservice
  • Originele kwaliteitsproducten
Neat Neat Board 65-inch
Neat Board 65-inch

Neat Board is het complete vergader pakket in een eenvoudig alles-in-één apparaat.

7.079,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Lenovo Lenovo ThinkPad X1
Lenovo ThinkPad X1

Lenovo ThinkPad X1 Hoofdtelefoon met actieve ruisonderdrukking en spraakassistent-ondersteuning en een opvouwbare lichtgewicht behuizing.

149,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
Logitech Logitech K800
Logitech K800

Draadloos, verlicht toetsenbord van Logitech.

149,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
POLY Poly Voyager Focus UC B825-M
Poly Voyager Focus UC B825-M

Bluetooth headset incl. laadstation, Microsoft Teams certificering.

229,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
POLY POLY Voyager B825-M
POLY Voyager B825-M

Bluetooth duo koptelefoon met Microsoft Teams, tot 15 uur spreektijd en ruisonderdrukking.

299,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
Vision Vision SB-1900P
Vision SB-1900P

Actieve soundbar van 100 W met geïntegreerde versterker.

299,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
POLY POLY Studio P15
POLY Studio P15

Een persoonlijke videobalk met uitzonderlijke optica en krachtige audio.

599,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
Bose Bose Videobar VB1
Bose Videobar VB1

Alles-in-één USB-conferentieapparaat voor huddle- en middelgrote ruimtes tot 20x20m

1.119,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
Logitech Logitech Rally display hub
Logitech Rally display hub

Verbindt alle Rally componenten en uw display met deze hub en werk alle kabels netjes weg.

519,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen

Digitaal samenwerken

Online samenwerken is in de huidige digitale wereld niet meer weg te denken. Digitaal kent ook veel voordelen, zoals de flexibiliteit om te werken waar en wanneer je maar wilt. Wordt er in jouw bedrijf ook veel digitaal samengewerkt of ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team? Dan zit je bij Beamerexpert goed! Op deze pagina vind je alle benodigdheden om van digitaal samenwerken een succes te maken.

Wat zijn de voordelen van digitaal samenwerken?

Thuiswerken wordt steeds populairder en in sommige gevallen is het zelfs noodzakelijk. Dat is ook geen vreemde ontwikkeling. Thuiswerken kent immers ook veel voordelen:

Kosten en tijd besparen (voor zowel de werknemer als werkgever)

Er zijn geen reiskosten meer en je hebt geen last van lange reistijden. Bovendien is er minder kantoorruimte nodig.

Effectiever werken

Onderzoek toont aan dat veel werknemers productiever zijn wanneer ze flexibel kunnen werken. Het blijkt zelfs dat we doorgaans 13% effectiever zijn bij thuiswerken.

Minder ziekmeldingen

Soms voelen mensen zich niet helemaal fit, maar nog niet beroerd genoeg om zich ziek te melden. Denk hierbij aan een verkoudheid of blessure. Werknemers die thuis mogen werken melden zich minder vaak ziek, omdat ze thuis op hun gemak verder kunnen werken in dit soort situaties.

Motivatie werknemers 

Wanneer bedrijven thuiswerken toestaan, dan kunnen medewerkers zelf bepalen hoe laat ze beginnen. Ze nemen pauze wanneer ze hier behoefte aan hebben en worden minder vaak gestoord door collega’s. Hierdoor wordt de concentratie uiteindelijk verhoogd en halen medewerkers meer voldoening uit het werk.

Wat heb ik nodig om digitaal te samenwerken?

Wanneer iemand vaker thuis werkt dan op kantoor, dan kan het dagelijks contact met collega’s daaronder lijden. Om dit te voorkomen moet de werkplek thuis voorzien zijn van een goed bureau, stoel, monitor en een snelle internetverbinding. Daarnaast zijn er nog een aantal randapparaten die thuiswerken voor zowel de thuiswerker als het team thuis aanzienlijk beter maken. Om de ideale thuiswerk set-up te creëren en zo even efficiënt te werken als op kantoor, zijn de juiste tools dus essentieel.

Met onze producten voor samenwerken kan je moeiteloos professioneel communiceren met jouw collega's en klanten via webcam, videobellen of met complete vergadersets. Bekijk de verschillende benodigdheden hieronder!

Webcams

Als je veel digitaal vergadert met jouw team of met een klant, dan is het aan te raden om een webcam aan te schaffen. Externe webcams geven scherper en beter beeld dan ingebouwde varianten. Hierdoor zie en begrijp je elkaar beter.

> Bekijk hier onze webcams die speciaal geschikt zijn voor digitaal samenwerken

Headsets

Een headset is aan te raden als je gedurende de dag veel belt en online vergadert. Daarnaast is een headset ook ideaal wanneer je thuiswerkt. Met een headset houd je namelijk jouw handen vrij tijdens het bellen. Hierdoor kunt u onder andere gemakkelijk aantekeningen maken. Daarnaast zijn headsets tegenwoordig meestal uitgerust met noise cancelling waardoor geluiden van buitenaf gedempt worden.

> Bekijk hier onze headsets

Zakelijke chat software

Wanneer jij en jouw collega’s geregeld thuiswerken, dan is regelmatig contact van essentieel belang. Wij raden je aan om hiervoor gebruik te maken van een zakelijke chat software, zoals Google Hangouts of Slack. Met deze apps kan je digitaal communiceren, maar bijvoorbeeld ook bestanden zoals presentaties met elkaar delen.

Complete sets voor digitaal samenwerken

Kies je het liefst voor een totaaloplossing voor digitaal samenwerken? Dan raden wij je aan om een complete set te kopen. In deze set vind je alles wat je nodig hebt voor digitaal samenwerken én thuiswerken. Deze complete set is niet alleen praktisch. Het is tevens voordeliger om de complete set aan te schaffen dan wanneer je alles los koopt.

> Bekijk hier de complete sets voor digitaal samenwerken

Digitaal samenwerken? Bestel jouw benodigdheden bij Beamerexpert!

Wilt je met jouw team digitaal samenwerken? Je koopt alle benodigdheden hiervoor eenvoudig en snel bij Beamerexpert! Als je bij ons een bestelling plaatst, dan reken je altijd af in een beveiligde betaalomgeving. Ook ontvang je een track-and-trace code zodat je precies weet wanneer jouw bestelling wordt bezorgd. 

Ontvang je graag advies over jouw aankoop? Neem dan gerust contact met ons op of kom langs in onze showroom te Haarlem. Je kunt ons telefonisch bereiken op 023 511 7909. Elke werkdag van 08:30 tot 18:00 kan je ons een belletje geven.

Vergelijk dit product 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking