Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
Professionele klantenservice
Originele kwaliteitsproducten
Laagste prijsgarantie
Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
Hulp nodig? Bel 023-5517909 of vul het contactformulier in
0

Black Friday bij Beamerexpert!Black Friday bij Beamerexpert!Bekijk hier alle deals!

Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
0
Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
Professionele klantenservice
Originele kwaliteitsproducten
Laagste prijsgarantie

Black Friday bij Beamerexpert!Black Friday bij Beamerexpert!Bekijk hier alle deals!

Filters

Custom price filter title

Tot

Merken

  • Toon meer
  • Toon minder

Afstelling

Aansluitingen

  • Toon meer
  • Toon minder

Lichtsterkte

Resolutie

  • Toon meer
  • Toon minder

Ruimte

  • Toon meer
  • Toon minder

Gebruik

  • Toon meer
  • Toon minder

Samenwerken met uw collega's waar u ook werkt.

Ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team?
Filter
297 producten
Logitech Logitech Craft
Logitech Craft

Geavanceerd draadloos toetsenbord met verlichte toetsen en veelzijdige draaiknop.

229,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
POLY POLY W8210-M
POLY W8210-M

POLY Savi 8210-m. Voor betere gesprekken. Moeiteloos beheer van gesprekken via PC, mobiel en bureautelefoon met bedrijfs-DECT-audio.

399,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
POLY POLY Studio X30
POLY Studio X30

4K alles in een vergaderoplossing voor huddle room en kleine ruimtes.

1.749,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
  • Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
  • Professionele klantenservice
  • Originele kwaliteitsproducten
Philips Philips Fidelio SoundBar 7.1.2
Philips Fidelio SoundBar 7.1.2

Krachtig geluid. Draadloze vrijheid, Stijlvol. De ultieme luisterervaring.

749,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
Logitech Logitech Rally Bar Huddle
Logitech Rally Bar Huddle

Alles-in-één videobar voor teamruimtes en kleine ruimtes met AI-video-intelligentie

1.559,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Trust Trust Tyro
Trust Tyro

Full HD USB webcam met 30fps, autofocus en 64° kijkhoek voor Windows en MacOS.

97,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
i3 Technologies i3SIXTY 2 Digitale Flipchart
i3SIXTY 2 Digitale Flipchart

Mobiele display met capacitieve touch technologie voor een flexibele interactieve werkruimte.

3.299,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Lenovo ThinkSmart Core Full Room kit MTR (Tx)
ThinkSmart Core Full Room kit MTR (Tx)

Verbeter je vergaderervaringen met deze krachtige videobalk.

3.699,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Yealink Yealink RoomCast
Yealink RoomCast

Draadloos presenteren en probleemloos tot 4 schermen delen tijdens uw meeting.

327,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
Vision Vision SB-1900P
Vision SB-1900P

Actieve soundbar van 100 W met geïntegreerde versterker.

299,00 Incl. 21% BTW
Op voorraad
In winkelwagen
POLY POLY Studio P5 + Sync 20
POLY Studio P5 + Sync 20

Premium speakerphone en webcam combo voor de high-performance professional.

279,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken
Lenovo Lenovo ThinkPad X1
Lenovo ThinkPad X1

Lenovo ThinkPad X1 Hoofdtelefoon met actieve ruisonderdrukking en spraakassistent-ondersteuning en een opvouwbare lichtgewicht behuizing.

149,00 Incl. 21% BTW
Tijdelijk uitverkocht
Bekijken

Digitaal samenwerken

Online samenwerken is in de huidige digitale wereld niet meer weg te denken. Digitaal kent ook veel voordelen, zoals de flexibiliteit om te werken waar en wanneer je maar wilt. Wordt er in jouw bedrijf ook veel digitaal samengewerkt of ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team? Dan zit je bij Beamerexpert goed! Op deze pagina vind je alle benodigdheden om van digitaal samenwerken een succes te maken.

Wat zijn de voordelen van digitaal samenwerken?

Thuiswerken wordt steeds populairder en in sommige gevallen is het zelfs noodzakelijk. Dat is ook geen vreemde ontwikkeling. Thuiswerken kent immers ook veel voordelen:

Kosten en tijd besparen (voor zowel de werknemer als werkgever)

Er zijn geen reiskosten meer en je hebt geen last van lange reistijden. Bovendien is er minder kantoorruimte nodig.

Effectiever werken

Onderzoek toont aan dat veel werknemers productiever zijn wanneer ze flexibel kunnen werken. Het blijkt zelfs dat we doorgaans 13% effectiever zijn bij thuiswerken.

Minder ziekmeldingen

Soms voelen mensen zich niet helemaal fit, maar nog niet beroerd genoeg om zich ziek te melden. Denk hierbij aan een verkoudheid of blessure. Werknemers die thuis mogen werken melden zich minder vaak ziek, omdat ze thuis op hun gemak verder kunnen werken in dit soort situaties.

Motivatie werknemers 

Wanneer bedrijven thuiswerken toestaan, dan kunnen medewerkers zelf bepalen hoe laat ze beginnen. Ze nemen pauze wanneer ze hier behoefte aan hebben en worden minder vaak gestoord door collega’s. Hierdoor wordt de concentratie uiteindelijk verhoogd en halen medewerkers meer voldoening uit het werk.

Wat heb ik nodig om digitaal te samenwerken?

Wanneer iemand vaker thuis werkt dan op kantoor, dan kan het dagelijks contact met collega’s daaronder lijden. Om dit te voorkomen moet de werkplek thuis voorzien zijn van een goed bureau, stoel, monitor en een snelle internetverbinding. Daarnaast zijn er nog een aantal randapparaten die thuiswerken voor zowel de thuiswerker als het team thuis aanzienlijk beter maken. Om de ideale thuiswerk set-up te creëren en zo even efficiënt te werken als op kantoor, zijn de juiste tools dus essentieel.

Met onze producten voor samenwerken kan je moeiteloos professioneel communiceren met jouw collega's en klanten via webcam, videobellen of met complete vergadersets. Bekijk de verschillende benodigdheden hieronder!

Webcams

Als je veel digitaal vergadert met jouw team of met een klant, dan is het aan te raden om een webcam aan te schaffen. Externe webcams geven scherper en beter beeld dan ingebouwde varianten. Hierdoor zie en begrijp je elkaar beter.

> Bekijk hier onze webcams die speciaal geschikt zijn voor digitaal samenwerken

Headsets

Een headset is aan te raden als je gedurende de dag veel belt en online vergadert. Daarnaast is een headset ook ideaal wanneer je thuiswerkt. Met een headset houd je namelijk jouw handen vrij tijdens het bellen. Hierdoor kunt u onder andere gemakkelijk aantekeningen maken. Daarnaast zijn headsets tegenwoordig meestal uitgerust met noise cancelling waardoor geluiden van buitenaf gedempt worden.

> Bekijk hier onze headsets

Zakelijke chat software

Wanneer jij en jouw collega’s geregeld thuiswerken, dan is regelmatig contact van essentieel belang. Wij raden je aan om hiervoor gebruik te maken van een zakelijke chat software, zoals Google Hangouts of Slack. Met deze apps kan je digitaal communiceren, maar bijvoorbeeld ook bestanden zoals presentaties met elkaar delen.

Complete sets voor digitaal samenwerken

Kies je het liefst voor een totaaloplossing voor digitaal samenwerken? Dan raden wij je aan om een complete set te kopen. In deze set vind je alles wat je nodig hebt voor digitaal samenwerken én thuiswerken. Deze complete set is niet alleen praktisch. Het is tevens voordeliger om de complete set aan te schaffen dan wanneer je alles los koopt.

> Bekijk hier de complete sets voor digitaal samenwerken

Digitaal samenwerken? Bestel jouw benodigdheden bij Beamerexpert!

Wilt je met jouw team digitaal samenwerken? Je koopt alle benodigdheden hiervoor eenvoudig en snel bij Beamerexpert! Als je bij ons een bestelling plaatst, dan reken je altijd af in een beveiligde betaalomgeving. Ook ontvang je een track-and-trace code zodat je precies weet wanneer jouw bestelling wordt bezorgd. 

Ontvang je graag advies over jouw aankoop? Neem dan gerust contact met ons op of kom langs in onze showroom te Haarlem. Je kunt ons telefonisch bereiken op 023 511 7909. Elke werkdag van 08:30 tot 18:00 kan je ons een belletje geven.

Vergelijk dit product 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking